Πέμπτη, 22 Απριλίου 2010

Εναλλακτικές ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά

Φωτογραφία     Το να απαλλαγεί κανείς από την αντιαισθητική «κοιλίτσα» του δεν είναι ούτε απλό ούτε εύκολο, καθώς πολλές μελέτες έχουν αποδείξει πως είναι αδύνατον να αδυνατίσει κανείς μόνο σε ένα σημείο του σώματός του. Αυτό αναφέρουν επιστήμονες από το Αμερικανικό Συμβούλιο Ασκήσεως (ΑCΕ), επισημαίνοντας πως αν μπει κανείς στον πειρασμό να κάνει λ.χ. μόνο κοιλιακούς, δεν θα κατορθώσει να κάψει το λίπος που απαιτείται για να αποκτήσει καλά γραμμωμένη κοιλιά. Τι πρέπει να κάνει; Συνδυασμό καλής προπόνησης με σωστή δίαιτα, απαντά το ΑCΕ. Και εξηγεί τι είδους προπόνηση απαιτείται: 
Καρδιοαναπνευστικές ασκήσεις ή αλλιώς αεροβικές, όπως το βάδην, το τζόγκινγκ, η γρήγορη ποδηλασία κ.λπ. Εάν ο στόχος σας είναι να κάψετε λίπος και να αδυνατίσετε, χρειάζεστε 60 λεπτά μέτριας έως μεγάλης έντασης αεροβική δραστηριότητα, τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας. Δεν είναι όμως απαραίτητο να προπονείστε επί μία συνεχόμενη ώρα: μπορείτε να «σπάσετε» την αεροβική σε επιμέρους συνεδρίες (κάθε μία να διαρκεί όμως τουλάχιστον 10 λεπτά).
Ασκήσεις για δύναμη. Δύο έως τρεις, μη συνεχόμενες, ημέρες την εβδομάδα πρέπει να κάνετε και ασκήσεις για δύναμη, είτε στα μηχανήματα του γυμναστηρίου είτε με ελεύθερα βάρη. Και αυτό διότι η εκγύμναση των μεγάλων μυϊκών ομάδων διεγείρει τον μεταβολικό ρυθμό, άρα θα καίτε ταχύτερα λίπος. Πρέπει να γυμνάζετε τους μεγάλους μυς όλου του σώματος (ακόμα και των χεριών).
Κοιλιακοί και ραχιαίοι. Αν και ο στόχος σας μπορεί να είναι το περιττό λίπος στην κοιλιά, μην ξεχάσετε να γυμνάζετε και τους μυς της ράχης. Η ενδυνάμωση των μυών του κορμού είναι απαραίτητη για καλή στάση του σώματος (έτσι η «κοιλίτσα» θα φαίνεται μικρότερη), καταπράυνση των φορτίων στη μέση και πρόληψη των τραυματισμών. Να κάνετε λοιπόν κοιλιακούς, αλλά και ραχιαίους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...